کردیتی شو

کردیتی شو وبلاگ تخصصی درباره اعتبارسنجی بانکی رتبه امتیاز استعلام بانکی و موضوعات پیرامون آن

کردیتی شو

کردیتی شو وبلاگ تخصصی درباره اعتبارسنجی بانکی رتبه امتیاز استعلام بانکی و موضوعات پیرامون آن

کردیتی شو وبلاگ تخصصی درباره اعتبارسنجی بانکی رتبه امتیاز استعلام بانکی و موضوعات پیرامون آن

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

گزارش اعتباری در هر سه شرکت گزارش‌دهی اعتباری در سراسر کشور موجود است و آن را به گزینه‌ای قابل اعتماد و ثابت تبدیل می‌کند.
شش دسته اصلی برای محاسبه گزارش اعتباری شما قرار می‌گیرند: سابقه پرداخت، استفاده از اعتبار، سن و نوع سابقه اعتباری، مبلغی که بدهی دارید و رفتار اعتباری اخیر.
گزارش اعتباری توانایی پیش‌بینی را تقویت می‌کند، بنابراین وام دهندگان می‌توانند با دقت بیشتری تعیین کنند که یک مصرف‌کننده خاص تا چه حد ممکن است قابل اعتماد وام گیرنده باشد.
قبل اینکه وارد بحث شویم اگر نمیدانید رتبه اعتباری چیست به مقاله مربوطه سر بزنید. امتیازات اعتباری بر اساس محتویات گزارش های اعتباری شما محاسبه می شود که ممکن است شامل سابقه پرداخت، استفاده از اعتبار، ترکیب اعتبار و موارد دیگر باشد. امتیازات اعتباری مهم هستند زیرا برای نشان دادن ریسک اعتباری شما یا میزان احتمال پرداخت به موقع صورت حساب ها طراحی شده اند و می توانند بر همه چیز از اجاره آپارتمان گرفته تا دریافت وام خودرو تاثیر بگذارند.

با این حال، همچنین مهم است بدانید که شما فقط یک امتیاز اعتبارسنجی ندارید - مدل‌های امتیازدهی مختلفی وجود دارند که به اعداد متفاوتی منجر می‌شوند، و سه آژانس گزارش‌دهی اعتبار در سراسر کشور این کار را انجام خواهند داد. همچنین اغلب امتیازات کمی متفاوت را نشان می دهد که بر اساس آن اطلاعات توسط وام دهندگان شما به آنها گزارش می شود.

یک مدل امتیاز، گزارش اعتباری است، که تنها مدل امتیازدهی اعتباری «سه دفتری» است که در هر سه آژانس گزارش‌دهی اعتبار در سراسر کشور موجود است. این مدل که در سال 2013 ایجاد شد، از 300 تا 850 متغیر است که امتیاز بالاتر نشان دهنده ریسک کمتر برای وام دهندگان است.

گزارش اعتباری یک مدل امتیازدهی اعتباری محبوب است که در هر سه آژانس اصلی گزارش اعتباری موجود است. هر CRA از همان فرمول ایجاد شده توسط گزارش اعتباری استفاده می‌کند، اما اطلاعاتی را که اندازه‌گیری می‌کند بر اساس فایل اعتباری منحصربه‌فرد شما در هر سازمان است. این بدان معناست که، چون فایل‌های اعتباری شما اغلب بین آژانس‌های گزارش‌دهنده متفاوت است، گزارش اعتباری شما ممکن است از یک آژانس گزارش اعتباری به آژانس دیگر کمی متفاوت به نظر برسد. هر دفتر سراسری که از این مدل امتیاز اعتباری استفاده می‌کند، جنبه منحصربه‌فرد گزارش اعتباری است و منجر به سازگاری بیشتر دفاتر نسبت به مدل‌های دیگر می‌شود.
 

  • ۰۰/۱۲/۲۱

مالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی