کردیتی شو

کردیتی شو وبلاگ تخصصی درباره اعتبارسنجی بانکی رتبه امتیاز استعلام بانکی و موضوعات پیرامون آن

کردیتی شو

کردیتی شو وبلاگ تخصصی درباره اعتبارسنجی بانکی رتبه امتیاز استعلام بانکی و موضوعات پیرامون آن

کردیتی شو وبلاگ تخصصی درباره اعتبارسنجی بانکی رتبه امتیاز استعلام بانکی و موضوعات پیرامون آن

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

در اینجا برخی از رفتارهای آزموده شده و واقعی وجود دارد که باید هنگام شروع به ایجاد - یا حفظ - رفتارهای اعتباری مسئولانه در ذهن داشته باشید:

قبض های خود را هر بار به موقع پرداخت کنید. این فقط شامل کارت‌های اعتباری نمی‌شود - پرداخت‌های دیرهنگام یا از دست رفته در حساب‌های دیگر، مانند تلفن‌های همراه، ممکن است به دفاتر اعتباری گزارش شود، که ممکن است بر امتیازات اعتباری شما تأثیر بگذارد. اگر در پرداخت صورتحساب مشکل دارید، فوراً با وام دهنده تماس بگیرید. پرداخت ها را نادیده نگیرید، حتی اگر با یک صورتحساب اختلاف نظر دارید.
تا جایی که می توانید بدهی های خود را پرداخت کنید.
موجودی کارت اعتباری خود را بسیار کمتر از حد مجاز نگه دارید. موجودی بالاتر در مقایسه با حد اعتبار شما در اعتبار سنجی شما ممکن است بر امتیاز اعتباری شما تأثیر بگذارد.
به میزان اندک برای دریافت اعتبار اقدام کنید. درخواست برای چندین حساب اعتباری در یک دوره زمانی کوتاه ممکن است بر امتیاز اعتباری شما تأثیر بگذارد.

 

پیشنهاد مطالعهنحوه محاسبه گزارش اعتبارسنجی


گزارش های اعتباری خود را به طور منظم بررسی کنید. یک کپی رایگان از گزارش اعتباری خود را درخواست کنید و آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید اطلاعات شخصی شما صحیح است و اطلاعات حساب نادرست یا ناقص وجود ندارد. با مراجعه به یکی از سامانه ها حق دریافت یک نسخه رایگان از گزارش های اعتباری خود را هر 12 ماه از هر یک از سه دفتر اعتباری سراسری دارید. با درخواست یک کپی از یک نسخه در هر چهار ماه، می توانید در تمام طول سال مراقب گزارش های خود باشید. به یاد داشته باشید: بررسی گزارش اعتباری یا امتیاز اعتباری خود تأثیری بر امتیاز اعتباری شما نخواهد داشت.

  • ۰۰/۱۲/۲۱

مالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی